Energa uruchomiła kilka kanałów kontaktu. Odbiorcy energii najchętniej odwiedzają stacjonarne punkty obsługi klienta i dzwonią na infolinię.
Infolinia Energa
Numer infolinii Energa to dziewięć piątek, czyli 555 555 555. Pod ten numer można dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.00 do 22.00.
Jakie sprawy można załatwić?
• Zgłoszenie nieprawidłowego działania licznika prądu
Pamiętaj, że każdy odbiorca energii ma prawo złożyć wniosek o zbadanie działania licznika prądu. Badanie licznika jest bezpłatne tylko w przypadku, gdy sprawdzą się podejrzenia odbiorcy, że licznik działa w sposób nieprawidłowy.
• Informacja o ofertach, promocjach, usługach, rachunku
Od pracowników firmy Energa możemy uzyskać informacje odnośnie ceny za 1 kWh, aktualnych promocji i dodatkowych usługach proponowanych przez sprzedawcę prądu. W przypadku, gdy nie rozumiemy rachunku za prąd zawsze możemy poprosić firmę energetyczną o wyjaśnienie niejasnych dla nas kwestii.
• Zmiana grupy taryfowej
Niektórym odbiorcom energii elektrycznej opłaca się przejść z taryfy jednostrefowej na taryfę dwustrefową. Wszystko zależy od profilu zużycia energii w ciągu doby. Jeśli najwięcej prądu pobieramy w godzinach pozaszczytowych to zmiana taryfy na dwustrefową z pewnością obniży nam rachunek za prąd.
• Aktualizacja danych
Dzwoniąc na infolinie można dokonać aktualizacji swoich danych osobowych.